body, a, a:hover {cursor: url(http://safir85.ucoz.com/bdlab-blogspot/dark_blue_3d_cursor.cur), progress;}

blogger widgets

rss
twitter
    Find out what SK Kuak Hulu is doing, Follow Me :)

asp hit counter

Sukan Tahunan..

Pada 12.02 yang lalu..sekolah telah mengadakan sukan tahunan..terdapat 4 buah rumah bertanding..iaitu rumah waja (hijau), wira (merah), satria (biru), dan putra (kuning)...Perasmian dengan penuh gilang-gemilang oleh YB Tan Lian Hoe, Ahli Parlimen Grik merangkap Timbalan Menteri Penerangan Malaysia..Tetamu khas yang hadir iaitu Pegawai PPD Hulu Perak, Penolong Ketua Daerah, Penghulu, Ketua kampung, Ketua Khidmat Masyarakat (UMNO), Guru Besar SK Kroh, Guru Besar SK Kuak Luar, Penolong Kanan Kokurikulum Ayer Panas...Terima kasih kerana hadirkan diri...

Upacara sukan dimulai dengan perbarisan...Setiap rumah sukan mempunyai maskot tersendiri..seperti spongebob, tranformer, laksamana (perajurit) & murid perempuan memperagai pakaian Jepun..dapat dilihat pelbagai hiasan peserta kawad..Rumah Putra (kuning) dinobatkan sebagai johan perbarisan kerana perbarisan yang kemas..

Selepas perbarisan, pembacaan ikrar oleh ketua murid dan seterusnya acara balapan dimulakan..untuk menjayakan acara balapan, sekolah telah menjemput orang luar seperti guru & orang kampung Kuak Hulu..Johan rumah sukan pada tahun ini (2009) jatuh kepada rumah putra (kuning) dengan mata 175..Tahniah diucapkan....... ;)

2 comments:

nabta said...

Tahniah. Saya bekas Guru Besar SK KUAK HULU gembira di atas blog SKKH. Saya sekarang di SK Pengkalan Baharu, Kg Kepayang, Ipoh. Perak. Murid seramai 305 orang sahaja. Tahniah keputusan UPSR 2008. Semoga Puan Hjh Sakyah meneruskan agenda ini. Dari Cikgu RASDI ARIFFIN (019-5683501). Semoga berjumpa lagi.

Ustaz said...

comel blog skkh ni.