body, a, a:hover {cursor: url(http://safir85.ucoz.com/bdlab-blogspot/dark_blue_3d_cursor.cur), progress;}

blogger widgets

rss
twitter
    Find out what SK Kuak Hulu is doing, Follow Me :)

asp hit counter

Sepak Takraw 2009 SKKH Menggegarkan!!

s

Tidak disangka-sangka, pasukan sepak takraw sekolah berjaya menewaskan SK Ayer Panas & SK Kroh pada pusingan kelayakan peringkat zon pada 15-16 Januari 2009..Pemain begitu bersemangat dengan gelaran johan kumpulan yang disandang..
Pada peringkat separuh akhir, pasukan sekolah dengan mudah membelasah SK Bekuai dan terus layak ke peringkat akhir..Pada peringkat akhir, pasukan sepak takraw SKKH bertemu dengan pasukan lawan iaitu SK Kuak Luar..Namun, pasukan sekolah kalah..akan tetapi perlawanan akhir ini merupakan perlawanan yang sengit..
Apa pun, SKKH berbangga terhadap pasukan sepak takraw sekolah kerana pasukan ini merupakan pasukan yang tiada dalam senarai tetapi layak sehingga ke peringkat akhir...Sekolah juga mengucapkan berbanyak terima kasih tak terhingga kepada Cikgu Azli selaku jurulatih sepak takraw..
Pasukan sepak takraw SKKH berjaya ke peringkat daerah pada 19-20 Januari 2009..Perlawanan yang agak sukar, namun pasukan sekolah berjaya mendapat tempat ketiga..Lebih membanggakan, seorang pemain sepak takraw sekolah terpilih ke peringkat negeri Perak..

0 comments: