body, a, a:hover {cursor: url(http://safir85.ucoz.com/bdlab-blogspot/dark_blue_3d_cursor.cur), progress;}

blogger widgets

rss
twitter
    Find out what SK Kuak Hulu is doing, Follow Me :)

asp hit counter

Perkhemahan Unit Uniform 2U



Pada 24hb pihak sekolah telah mengadakan Perkhemahan Unit Uniform Pengakap dan Puteri Islam. Tujuan utama perkhemahan ini adalah memberi pengalaman berkhemah kepada murid yang tidak merasai berkhemah. Sasaran murid pada kali ini ialah murid tahun 4 dan 5..


Alhamdullilah, perkhemahan ini berjalan dengan lancar. Banyak aktivti yang dijalankan seperti ikatan, cabaran hidup, kawad statik, pertolongan cemas dan tracking. Aktiviti ini dapat mengajar dan memberi pengalaman berguna kepada murid-murid.



Perasmian penutup dirasmikan oleh Puan Hajah Saayah sendiri, beliau berpuas hati dengan komitmen murid dan guru dalam perkhemahan ini.


Pada masa yang sama juga pihak IPGM kampus Tuanku Bainun, Pulau Pinang telah mengadakan Program BIG untuk guru pelatih mereka di SK Kuak Hulu. Ini memeriahkan lagi perkhemahan ini.




Terima kasih banyak kepada semua guru SK Kuak Hulu kerana memberi komitmen yang padu dalam menjayakan perkhemahan kali ini. Juga tidak dilupakan kepada guru praktikum dan pekerja swasta secara langsung dan tidak langsung menolong pihak sekolah.

0 comments: